Norske barn les for dårleg. Bør dei lære å skrive først?

Boka byggjer på eit treårig forskningsprosjekt med 14 klasser i 4 land, med PC som effektivt skrivereiskap. 1. klassingane skreiv seg til lesing, produserte eigne lesebøker og aviser i 2. klasse, og skreiv betre tekster i 3. klasse enn såkalla handskriveklassar. Utsett handskriving til 3. klasse forbetra handskrivinga.

Forfattaren utviklar eit nytt syn på byrjaropplæringa med eit tettare samspell mellom å tale og lytte, skrive og lese. Ein videoserie frå klasseromma er eit effektivt supplement.

Sjå også www.hsh.no/home/atr/tekstskaping

Mer info om boka -

Sider 332
Målform nyn
Utgave 1
ISBN 9788215003689
Utgivelsesår 2003
Bokgruppe 215
Salgsdato 03.07.2003
Leveringstid 3-5 dager

Produktet   ble lagt til i handlekurven. Se handlekurven

x