Kvalitative metoder spiller en stadig viktigere rolle innenfor markeds- og organisasjonsforskningen. Samtidig har det til nå vært mangel på norsk litteratur som tar for seg den kvalitative delen av det som på engelsk omtales som «Business Research Methods».

Denne boken dekker alle de viktige praktiske og teoretiske aspekter ved kvalitative metoder innenfor markeds- og organisasjonsfag. Boken er i første rekke skrevet for studenter som enten tar et kurs i kvalitative metoder eller arbeider med en oppgave der de anvender en kvalitativ tilnærming. Men mye takket være forfatternes utstrakte bruk av praktisk eksempler, vil boken også være et funn for alle som skal gjennomføre praktisk utredningsarbeid.

Mer info om boka -

Sider 192
Målform bm
Utgave 1
ISBN 9788215010007
Utgivelsesår 2008
Bokgruppe 212
Salgsdato 20.08.2008
Leveringstid 3-5 dager


Anmeldelser


Nedlastinger

Produktet   ble lagt til i handlekurven. Se handlekurven

x