Fra drøm til virksomhet

motivasjonsbok for kvinnelige etablerere
Dette er en bok for kvinner som vil skape sin egen arbeidsplass. Boken har som målsetning å gi leseren kunnskap om hvordan man går fram for å starte en bedrift uten å kjøre seg fast i alle problemene som må løses. Den starter med personlig motivasjon og fortsetter med produktidé, forretningsplan, valg av selskapsform, økonomistyring og spesialtemaer som forsikring, jus og skatt.

• Utgivelsesdato: 12.02.1999

Hilde Elisabeth Johansen

Elbjørg Gui Standal

Elbjørg Gui Standal (d. 2013) var siviløkonom og Master of Management og jobbet som studierektor v/ Handelshøyskolen BI. Hun hadde bred erfaring både som styreleder og styremedlem. Hun gjennomførte i en årrekke styrekurs, og var medansvarlig for Master of Management kurset "Det verdiskapende styret" ved handelshøyskolen BI.