Markedsføringsledelse
11. utgave
«Markedsføringsledelse» er innføringsboken som dekker alle emnene en markedsfører må beherske.
Boken er en klassiker som nå kommer i 11. utgave. Innholdet er utvidet og faglig oppdatert. Dette er en gjennomarbeidet pedagogisk tekst med en logisk oppbygging som får studenten til å lære og forstå.
Hva er nytt?
· Et helt nytt kapittel om posisjonering og merkevarebygging
· Ytterligere fokus på bærekraft og etikk
· Oppdaterte norske eksempler
· Oppdatert på digitale virkemidler for markedsføring
«Markedsføringsledelse» henvender seg i første rekke til studenter som tar et innføringskurs i markedsføring, men også ledere og markedsførere vil ha stort utbytte av boken − enten de benytter den som oppslagsverk eller til selvstudier.
Denne boken har egen nettressurs: www.universitetsforlaget.no/mfl
Nettressursene vil være ferdig oppdatert før semesterstart i august.
Boken er en klassiker som nå kommer i 11. utgave. Innholdet er utvidet og faglig oppdatert. Dette er en gjennomarbeidet pedagogisk tekst med en logisk oppbygging som får studenten til å lære og forstå.
Hva er nytt?
· Et helt nytt kapittel om posisjonering og merkevarebygging
· Ytterligere fokus på bærekraft og etikk
· Oppdaterte norske eksempler
· Oppdatert på digitale virkemidler for markedsføring
«Markedsføringsledelse» henvender seg i første rekke til studenter som tar et innføringskurs i markedsføring, men også ledere og markedsførere vil ha stort utbytte av boken − enten de benytter den som oppslagsverk eller til selvstudier.
Denne boken har egen nettressurs: www.universitetsforlaget.no/mfl
Nettressursene vil være ferdig oppdatert før semesterstart i august.
Informasjon om boka
- Språk: Bokmål
- ISBN: 9788215071916
- Utgivelsesdato: 05.08.2024
- Bokgruppe: 893