Forbrukeratferd

Kjøpsatferd og økonomisk psykologi i markedsføringen. 8. utgave

Erik L. Olson, Hans Mathias Thjømøe

kr 529

Last ned innholdsfortegnelse som PDF
Bestill vurderingseksemplar

Dette er den eneste norske grunnboken i forbrukeratferd. Boken tar for seg viktige teorier omkring forbrukernes atferd ved kjøp og bruk av varer og tjenester.

Hvorfor har noen produkter appell i markedet og andre ikke? Forbrukernes kjøpsatferd sier oss hva som ligger bak et kjøp.

Boken tar for seg viktige teorier omkring forbrukernes atferd ved kjøp og bruk av varer og tjenester - herunder motiver, informasjonsbehandling, holdningsspørsmål, persepsjon etc. Disse teoriene har også betydelig relevans for flere former for offentlig virksomhet. Sentralt står kjøp og bruk av forbruksvarer. Det er imidlertid også tatt med et kapittel om kjøpsatferd i bedriftsmarkedet .

Boken er beregnet på videregående studier i markedsføring, men bør også være av verdi for personer som til daglig arbeider med markedsføring. Denne 8. utgaven av «Forbrukeratferd» er grundig og gjennomgående revidert. I tillegg er det kommet til et nytt kapittel om etikk og sosialt ansvar.


Mer info om boka -

Sider 384
Målform bm
Utgave 8
ISBN 9788215018218
Utgivelsesår 2011
Bokgruppe 703
Salgsdato 23.03.2011
Leveringstid 3-5 dager

Produktet   ble lagt til i handlekurven. Se handlekurven

x