Ledige stillinger 

Account Manager med kundeserviceansvar


I Universitetsforlagets kundeserviceteam er det ledig to stillinger som

Selger/Account Manager med kundeserviceansvar

Stillingen skal øke salget og styrke kundeopplevelsen for alle Universitetsforlagets produkter. Er du riktig person, kan du være med på å utvikle denne tjenesten i forlaget. Stillingen rapporterer til salgs- og markedssjef i Universitetsforlaget.

Arbeidsoppgaver:

  • oppsøkende salg av forlagets produkter til nye og eksisterende kunder

  • kartlegge behov og følge opp egen kundeportefølje

  • yte god kundeservice

  • transformere kundeservicehenvendelser til salgsleads

  • registrere, rapportere og kvalitetssikre salg og øvrig data i våre salgs- og CRM-systemer

  • samarbeide tett med forlagets redaksjoner og salgs- og markedsfunksjoner

  • resultatansvar for eget salgsbudsjett

Vi vil ha med oss deg som ønsker å jobbe med salg, setter kunden først, og som vil bidra til at Universitetsforlaget gir markedets beste kundeopplevelse.

Vi søker etter deg som:

  • har erfaring fra produkt- eller tjenestesalg mot bedrifter, med gode og dokumenterte resultater

  • er et utpreget servicemenneske og trigges av å hjelpe kunder

  • er en initiativrik person som får ting til å skje

  • jobber strukturert og er resultatorientert

  • er god muntlig og skriftlig

  • er lærevillig og sulten på å lykkes

  • har minimum bachelorgrad, fortrinnsvis innenfor juss, markedsføringsfag eller økonomi.

Realkompetanse kan kompensere for utdanningskravet.

Vi tilbyr:

  • interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i et sterkt fagmiljø

  • lønn etter forlagets lønnssystem

  • gode pensjons- og forsikringsordninger, fleksitid, subsidiert kantine m.m.

Vi ser fram til å motta søknad og CV fra deg snarest og senest innen 25. februar. Oppstart etter avtale.

Søk stillingen på Finn