Velg format

På lager
kr 349

Design og psykologi (Argh.)

Følelser i designmetodisk arbeid
Vi er alle styrt av følelser. Det gjelder også brukerne dine. Hvis du gjennom produktet, tjenesten eller løsningen din enten trigger en negativ følelse, eller gjør brukeren bekymret for at du vil trigge en negativ følelse i fremtiden, reduserer du sannsynligheten for at brukeren vil benytte seg av produktet ditt.

Ved å lese denne boken lærer du å forstå følelser på et dypere nivå og hvordan du kan bruke denne kunnskapen i designmetodikken og tjeneste- og produktutviklingen.

Design og psykologi er en bok for deg som designer produkter eller tjenester. Hva slags tittel du har, er ikke viktig, men de tingene vi snakker om, passer kanskje ekstra godt i verktøykassen til brukersentrerte designere og for deg som studerer designmetodikk.

Informasjon om boka

  • Språk: Bokmål
  • ISBN: 9788215046952
  • Utgivelsesdato: 14.12.2023
  • Bokgruppe: 895

Lars Hæhre

Lars Hæhre er utdannet klinisk psykolog og jobber som organisasjonspsykolog. Han arbeider for at team skal jobbe bedre sammen og gjøre ledere til bedre ledere. I tillegg har han et oppriktig ønske om å forstå mennesker og en forkjærlighet for følelser og forsvarsmekanismer.
Mer informasjon om forfatteren

Erling Håmsø

Erling Håmsø startet designbyrået Okse i 2016, har flere podkaster og fikk Tilgjengelighetsprisen i 2019. Han har et oppriktig ønske om å forstå mennesker, med brukersentrert og designmetodisk utgangspunkt.
Mer informasjon om forfatteren