Markedsføringsledelse
11. utgave
«Markedsføringsledelse» er innføringsboken som dekker alle emnene en markedsfører må beherske.
Boken er en klassiker som nå kommer i 11. utgave. Innholdet er utvidet og faglig oppdatert. Dette er en gjennomarbeidet pedagogisk tekst med en logisk oppbygging som får studenten til å lære og forstå.
Hva er nytt?
· Et helt nytt kapittel om posisjonering og merkevarebygging
· Ytterligere fokus på bærekraft og etikk
· Oppdaterte norske eksempler
· Oppdatert på digitale virkemidler for markedsføring
«Markedsføringsledelse» henvender seg i første rekke til studenter som tar et innføringskurs i markedsføring, men også ledere og markedsførere vil ha stort utbytte av boken − enten de benytter den som oppslagsverk eller til selvstudier.
Denne boken har tilleggsmateriell som vil foreligge før semesterstart. Som foreleser kan du ta kontakt med post@universitetsforlaget.no for tilgang på PowerPoint til undervisningen.
Boken er en klassiker som nå kommer i 11. utgave. Innholdet er utvidet og faglig oppdatert. Dette er en gjennomarbeidet pedagogisk tekst med en logisk oppbygging som får studenten til å lære og forstå.
Hva er nytt?
· Et helt nytt kapittel om posisjonering og merkevarebygging
· Ytterligere fokus på bærekraft og etikk
· Oppdaterte norske eksempler
· Oppdatert på digitale virkemidler for markedsføring
«Markedsføringsledelse» henvender seg i første rekke til studenter som tar et innføringskurs i markedsføring, men også ledere og markedsførere vil ha stort utbytte av boken − enten de benytter den som oppslagsverk eller til selvstudier.
Denne boken har tilleggsmateriell som vil foreligge før semesterstart. Som foreleser kan du ta kontakt med post@universitetsforlaget.no for tilgang på PowerPoint til undervisningen.
Detailed information
- Pages: 536
- Language: Norwegian
- ISBN: 9788215070995
- Publication date: 05.08.2024
- Book group: 212