Choose format

In stock
NOK 259
Allvit is a digital edition of the book that is universally designed and includes audio. It adapts to the screen on PC, tablet and mobile. The e-book has extended functions such as full search, lookup in the books, note and markup function. Allvit also gives you a completely ingenious source reference function: You mark and get the correct source reference with a single keystroke. Simple, practical and study-friendly!

Muntlig formidling

Hvordan nå frem med ditt budskap i små og store forsamlinger
I takt med økende digitalisering blir muntlig formidling stadig viktigere. Denne boken vil hjelpe deg å bli en bedre formidler slik at du når frem med ditt budskap.

«Haugnes og Ronæs formidler godt om formidling. Dette er en systematisk og lettfattelig oppskriftsbok for deg som vil bli forstått og overbevise andre.»
Kristin Skogen Lund, konsernsjef i Schibsted

«To drivende, dyktige muntlige formidlere har skrevet en fantastisk bok om noe alle gjør, men få egentlig forstår. Les den.»
Håkon Haugli, administrerende direktør i Innovasjon Norge

«Med denne boka som veileder kommer du som foredragsholder til å beherske enhver forsamling. Boka er instruktiv og strukturert, personlig og inspirerende. Den er skrevet av to foredragsholdere som virkelig har vært på scenen og har mye å lære deg. Anbefales på det varmeste.»
Terje Lindberg, kreativ leder i Company Stories

«Leter du etter tips og råd for å bli en bedre formidler? Da er dette boka for deg!»
Anne Berit Swanberg, Dean Teaching and Learning ved Handelshøyskolen BI

Detailed information

  • Language: Norwegian
  • ISBN: 9788215034898
  • Publication date: 15.03.2020
  • Book group: 893

Tor Haugnes

Tor Haugnes er utdannet historiker, bedriftsøkonom og ansvarlig for entreprenørskaps studiet på Handelshøyskolen BI. Han foreleser også i emnene økonomisk historie, etikk, velferdsstat og samfunnsansvar.
Tor er en svært engasjert formidler som ikke går av veien for å provosere og sette i gang en tankerekke hos mottakeren. Akkurat det ble flere oppmerksomme på i desember 2011, da en YouTube-video fra en av hans forelesninger ble spredd i sosiale medier. Videoen fikk enorm oppmerksomhet og Tor Haugnes fikk sin egen fangruppe på facebook.
More about the author

Nina Ronæs

Nina Ronæs er høyskolelektor ved Handelshøyskolen BI i Oslo. Hun er utdannet ved Strathclyde University i Glasgow, og har over 20 års erfaring som underviser. Hun er kjent som en levende engasjert foreleser i en rekke fag og kurs. Ronæs har tidligere skrevet om pedagogikk og engasjering av studenter og holder jevnlig foredrag for næringslivet innen temaer som formidling, posisjonering, forbrukerinnsikt og markedsføring av opplevelser og tjenester.
More about the author