Choose format

In stock
NOK 299

Markedsføringsledelse - kort og godt

Markedsføringsledelse - Kort og godt er en konsis og presis innføring i markedsføringsledelse. Boken er eksemplifiserende og forklarende og har til formål og gi en oversikt og innblikk i markedsføringens mange aspekter.
Boken gir forståelse for markedsføringsprosessens forløp og egner seg utmerket for studenter som tar kurs i markedsføring og trenger en overordnet innføring i markedsføringsledelse. Boken vil også være meget nyttig som repetisjonshefte i forbindelse med eksamensforberedelser.

Detailed information

  • Pages: 192
  • Language: Bokmål/Nynorsk
  • ISBN: 9788215008127
  • Publication date: 05.08.2005
  • Book group: 212

Bitte Skaug Paulsen

Bitte Skaug Paulsen er cand. merc. fra Copenhagen Business School. Fra 2006-2008 jobbet hun i Microsoft med strategiske markedsaktiviteter, både nasjonalt og internasjonalt. I dag jobber hun som forretningsutvikler i Aftenposten med fokus på nye medier og forretningsmodeller.
More about the author

Christian O. Zigler

More about the author