Velg format

På lager
kr 349

Muntlig formidling

Hvordan nå frem med ditt budskap i små og store forsamlinger
I takt med økende digitalisering blir muntlig formidling stadig viktigere. Denne boken vil hjelpe deg å bli en bedre formidler slik at du når frem med ditt budskap.

«Haugnes og Ronæs formidler godt om formidling. Dette er en systematisk og lettfattelig oppskriftsbok for deg som vil bli forstått og overbevise andre.»
Kristin Skogen Lund, konsernsjef i Schibsted

«To drivende, dyktige muntlige formidlere har skrevet en fantastisk bok om noe alle gjør, men få egentlig forstår. Les den.»
Håkon Haugli, administrerende direktør i Innovasjon Norge

«Med denne boka som veileder kommer du som foredragsholder til å beherske enhver forsamling. Boka er instruktiv og strukturert, personlig og inspirerende. Den er skrevet av to foredragsholdere som virkelig har vært på scenen og har mye å lære deg. Anbefales på det varmeste.»
Terje Lindberg, kreativ leder i Company Stories

«Leter du etter tips og råd for å bli en bedre formidler? Da er dette boka for deg!»
Anne Berit Swanberg, Dean Teaching and Learning ved Handelshøyskolen BI

Informasjon om boka

  • Sider: 176
  • Språk: Bokmål
  • ISBN: 9788215030821
  • Utgivelsesdato: 02.09.2019
  • Bokgruppe: 222

Tor Haugnes

Tor Haugnes er utdannet historiker, bedriftsøkonom og ansvarlig for entreprenørskaps studiet på Handelshøyskolen BI. Han foreleser også i emnene økonomisk historie, etikk, velferdsstat og samfunnsansvar.
Tor er en svært engasjert formidler som ikke går av veien for å provosere og sette i gang en tankerekke hos mottakeren. Akkurat det ble flere oppmerksomme på i desember 2011, da en YouTube-video fra en av hans forelesninger ble spredd i sosiale medier. Videoen fikk enorm oppmerksomhet og Tor Haugnes fikk sin egen fangruppe på facebook.
Mer informasjon om forfatteren

Nina Ronæs

Nina Ronæs er høyskolelektor ved Handelshøyskolen BI i Oslo. Hun er utdannet ved Strathclyde University i Glasgow, og har over 20 års erfaring som underviser. Hun er kjent som en levende engasjert foreleser i en rekke fag og kurs. Ronæs har tidligere skrevet om pedagogikk og engasjering av studenter og holder jevnlig foredrag for næringslivet innen temaer som formidling, posisjonering, forbrukerinnsikt og markedsføring av opplevelser og tjenester.
Mer informasjon om forfatteren